jobbig dag!!!

på mårgonen väcktes ja av mina småkusiner, andreas o simon. ja gick upp o byggde lego me dom. senare på dagen så skulle vi äta lunch. andreas ville att ja skulle sätta mig bredvid honom o de ville simon oxå. ja satte mig imellan simon o andreas. dom satt o pussade på mig HEEELA tiden. asso de är gulligt men ändå jättestörande. sen skulle dom åka hem o då  skulle vi åka till kiruna. när vi kom fram så var dom oxå där. simon hoppade upp i min famn o pussade mig. de gjorde oxå andreas. dom pratar heeela tiden men ÄÄÄNTLIGEN så sitter dm lugnt o stilla. de är för att vi tittar på barnprogram. JOOOBBIG DAG. men snart åker dom. 

/ elin





stolt fotograf


Kommentarer
Postat av: errik :D

fin bild:D:D<33

2009-08-17 @ 16:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0