HÅRFÖRLÄNGNING!

HEEEJSAN !

idag är ja glad. dagen började me att vi åkte till min kusin tomas o hans tjej. han är 21år o jättesnäll. fick bullar o cola av han. sen åkte vi in till stan i kiruna till min andra kusins afär. hon heter linda. vi berättade för henne att ja ville ha hårförlångning. de kunde hon fixa derekt. hon gjorde flätorna på typ 20 min. asso hon är så duktig på dedär. men hon hade inge ljust hår hemma så när vi åker hem på fredag ska vi åka o köpa håret sen ska mamma sy fast de. lina har en jättesöt hund som heter diva oxå. ni ska få se bild på henne.

dagen va bäst o olivia va faktiskt snäll idag. ja köpte en ny tröja på hennes afär oxå.


   
bara för ja har världens bästa                   min fina nya tröja
kusin!


söta diva


Kommentarer
Postat av: Sabina <3

2009-08-12 @ 20:53:45
Postat av: sabina

skit fin tröja <33

2009-08-12 @ 20:56:27
Postat av: elinevs

hihihi, de tycker ja oxå ;p<3

2009-08-13 @ 22:07:05
URL: http://justeevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0